Passwort vergessen?   -   Registrieren

Review verschiedener Pokertraining-Seiten (cardrunners & co)
Verfasser Nachricht
tron Offline
Posting Freak

Beiträge: 6,317
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #38
Re: Review verschiedener Pokertraining-Seiten (cardrunners & co)
die serie ist nicht zu nitty. nur die PFR openraise range ist zu nitty, aber das sagen sie auch selber.

NL HU auf DC (von <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.deucescracked.com/forums/7-All-About-DeucesCracked/5499-DC-Video-Overview?page=1">http://www.deucescracked.com/forums/7-A ... iew?page=1</a><!-- m -->) :

pr1nnyraiding - Krantz and WiltOnTilt explain how to play NLHU
- Preflop hand selection
- Basic player types
- Position, position, position
- Table selection/geme rejection
- Developing a General strategy
- Playing against different player types: Shortstacks, loose passive, weak tight, TAG, LAG, maniac

Hoodie Wars - DC Members play HU, commented by Vanessa

Duel - Different DC coaches play HU matches from small stakes to nosebleed stakes
- Krantz: 5k NL, 100NL
- FWF: 20k NL
- Dogishead: 400NL, 600NL, 2kNL
- Bosoxx34: 50NL, 100NL
- Vanessa: 1kNL
- Xorbie: 100NL
- Jsnipes: 1kNL

The Headsupament - the DC HU tournament (NLH and PLO)

Remember the Railbirds - FWF and Krantz look back at the 300/600NL match that FWF played against tie53 and comment on all interesting hands pausing the video whenever it gets interesting

Spaceman in a Cowboy Hat – danzamack teaches how to learn HE NLHE starting at .50/1.00 working through low and mid stakes
-Coaching from Krantz and WiltOnTilt,

und insbesondere in dieser season DogIsHeadsUp sowie Movin on up: HU

schau dir die Duel sachen von Bosoxx an, die sind ideal für low limits. und dann dog is headsup (hat extrem gute reviews und mir gefiel das wenige, das ich sah) und movin on up. spaceman in a cowboy hat hab ich nie gekuckt.
12-07-2008 09:01 PM
zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Re: Review verschiedener Pokertraining-Seiten (cardrunners & co) - tron - 12-07-2008 09:01 PM

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | raise.ch | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation
Deutsche Übersetzung: MyBBoard.de, Powered by MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed by © Dynaxel