Passwort vergessen?   -   Registrieren

raise-homegame im baselbiet
Verfasser Nachricht
Arodon Offline
Junior Member

Beiträge: 25
Registriert seit: Nov 2006
Beitrag #81
Re: raise-homegame im baselbiet
Sali zämme

Au yych wott der Dangg nit usloo - s isch ächt e glatte Oobe gsii - und für mii, mit em 3. Blatz au durchwägs erfolgryych :mrgreen:

Vo der Struggtur här han y s seer guet gfunde, me het wiirglig Zyt ghaa zem Poker z spiile und isch nit scho noch kurzem zem All in zwunge gsi... Dass es dämentsprächend rächt lang gangen isch, het my nit gstört, mer hänn jo schliessli vor gha, z pokere bis mer doot umgheie :wink:

Somit hän die ainte öbbis griegt für s Gäld - die andere öbbis miese laischte für s Gäld :mrgreen:

Mir hets gfalle und y kumm gärn wiider emool

Gruess Arodon

***pro Dialäggt***Contra Zensur***
03-30-2008 12:31 AM
zitieren
DeusDeorum Offline
#deus_hat_recht

Beiträge: 4,223
Registriert seit: Aug 2007
Beitrag #82
Re: raise-homegame im baselbiet
tron
i mein...wenni dini hands ka het, wärsmr au liechter gfalle, AI zgoh..
Niiid! Wink

von7thal
najo...dstruktur isch würklich super gsi. Aber ebbe, ev. nöggstmol dr Buy in erhöhe (80.- oder 100.-).

soo..bis jetzt wachblibe. Übertrifft das eine? .-.
und morn scho am halb 7ni ufsto (schiss zitumstellig). :/
03-30-2008 02:23 AM
zitieren
Nimifluk Offline
Posting Freak

Beiträge: 1,730
Registriert seit: Nov 2006
Beitrag #83
Re: raise-homegame im baselbiet
Arodon schrieb:***pro Dialäggt***Contra Zensur***

Pro Netiquette, kontra unleserliche Beiträge :wink:


@von7thal
Die Struktur, zumindest solange ich im Game war, fand ich sehr gut. Man hatte ausreichend Spielraum die Hände sinnvoll und aggressiv zu spielen, zumal der Startstack ein gutes Polster war selbst wenn mal ne Hand in die Hosen ging (soll ja vorkommen :lol: ). Anzahl Spieler pro Tisch (6 max) war ebenfalls ein Plus und erhöhte das Spielvergnügen ungemein, viele Hände und spannende Dynamik am Tisch. War bis zum jetztigen Zeitpunkt das beste Live MTT bei welchem ich teilgenommen hab. Ob es es sinnvoll ist, am FT mit soviel Chips (Anzahl, nicht Betrag) zu spielen ist wohl Geschmacksache, manche lieben Chipberge vor sich, ich fands etwas to much den Pot jedesmal mit nem Bagger einfahren zu müssen, nebst dem einfachen erkennen der Pot- und Betgrösse.
Allgemein wärs sinnvoll, vor dem Tourney kurz die Rules bezüglich Dealen (wer mischt das zweite Deck, wer hebt ab; sowie Missdeals) und Showdown (wer muss wann und ob überhaupt zeigen) klar festzulegen.

Happy Daylight Saving :wink:
03-30-2008 08:13 AM
zitieren
von7thal Offline
Administrator

Beiträge: 3,209
Registriert seit: Mar 2007
Beitrag #84
Re: raise-homegame im baselbiet
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.raise.ch/forum/viewtopic.php?f=16&t=3504">viewtopic.php?f=16&t=3504</a><!-- l -->
vote or die :wink:

pokercoaching.ch
dein persönlicher Pokercoach

OmahaWinners.com
Seht euch mein kostenloses Omaha Preflop Chart an!
03-30-2008 09:37 PM
zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | raise.ch | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation
Deutsche Übersetzung: MyBBoard.de, Powered by MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed by © Dynaxel