Passwort vergessen?   -   Registrieren

8er Round - Table
Verfasser Nachricht
Adi-San Offline
Administrator

Beiträge: 852
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #1
8er Round - Table
[Bild: round_klap.jpg]

8er Round - Table

This 8 player Poker Table is 155 cm in diameter. The table has a long lasting washable felt, with 0,8 cm padding under the felt, and a padded vinyl armrest for comfort. There are cup holders built in the rail. Folding steel legs are included for easy storage. Available in green felt.
10-27-2006 04:31 PM
zitieren
Märchy Offline
Administrator

Beiträge: 1,975
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #2
 
Meiner!

Der Tisch ist insgesamt OK, die Qualität stimmt. Für mehr als 8 Spieler allerdings definitiv nicht geeignet. Ausserdem sind die Beine der absolute Müll. Sie wackeln, und ich musste schon einen Gelenkbolzen ersetzen.

"In 5 Jahren werden 50% aller Menschen Google Glasses tragen" - Deus, 2015
10-27-2006 04:43 PM
zitieren
Jalexis Offline
Junior Member

Beiträge: 9
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #3
 
checked mal swisspokerchips.ch us. het no gueti und günstigi pokertisch... vo döt hanis geburtstagsgschenk für dä okan :wink:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.code-ent.ch">http://www.code-ent.ch</a><!-- w -->
10-27-2006 06:57 PM
zitieren
HeissIchGuidoOderWas??? Offline
Member

Beiträge: 86
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #4
 
Yeah, Pokertisch 4-ever !!! Ich pflege jo amigs z'säge: WENN EN POKERTISCH NED S'GRÖSCHTI ISCH...
Ich freu mi scho, wemmer au bim Okan dehei so verwöhnt wirdet wie bim Märchy. Isch also en super Idee gsi Jessi... De Märchy isch sicher iifersüchtig, jetzt wonner nümme de einzig 5-Stern Gastgeber isch. (bezieht sich also nur ufs Pokere, soscht isches eidüütig d Jessi, vorallem wäge de Süessigkeite wosi immer dehei hed) Smile !!! Aber Märchy zum Troscht: Pokertisch, Paulson Chips und Rauch ide Auge gits nur bi Dir !!!
10-30-2006 05:40 PM
zitieren
Bendaer Offline
Senior Member

Beiträge: 601
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #5
 
müend eifach luege das mer jede tag es homegame hend, mäntig dete, zischtig da, mittwoch bim sowieso, dunnschtig bim xyz, friitig max folder, samstig herr vorragend und am sunntig bim sowieso. Smile
10-30-2006 05:49 PM
zitieren
Märchy Offline
Administrator

Beiträge: 1,975
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #6
 
HeissIchGuidoOderWas??? schrieb:De Märchy isch sicher iifersüchtig, jetzt wonner nümme de einzig 5-Stern Gastgeber isch. (bezieht sich also nur ufs Pokere, soscht isches eidüütig d Jessi, vorallem wäge de Süessigkeite wosi immer dehei hed) Smile !!! Aber Märchy zum Troscht: Pokertisch, Paulson Chips und Rauch ide Auge gits nur bi Dir !!!

Und was isch mit em Grosis-Schoggichueche vo letscht mal? Hä? Hä? Und dene chline Cornets? Hä? Hä? Smile

Und ja, Poker ohni rauche isch chli wie Bier i Pet-Fläsche:
Irgendwie eifach nöd so s'wahre...

"In 5 Jahren werden 50% aller Menschen Google Glasses tragen" - Deus, 2015
10-30-2006 05:50 PM
zitieren
rockan Offline
Senior Member

Beiträge: 456
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #7
 
Märchy schrieb:
HeissIchGuidoOderWas??? schrieb:De Märchy isch sicher iifersüchtig, jetzt wonner nümme de einzig 5-Stern Gastgeber isch. (bezieht sich also nur ufs Pokere, soscht isches eidüütig d Jessi, vorallem wäge de Süessigkeite wosi immer dehei hed) Smile !!! Aber Märchy zum Troscht: Pokertisch, Paulson Chips und Rauch ide Auge gits nur bi Dir !!!

Und was isch mit em Grosis-Schoggichueche vo letscht mal? Hä? Hä? Und dene chline Cornets? Hä? Hä? Smile

Und ja, Poker ohni rauche isch chli wie Bier i Pet-Fläsche:
Irgendwie eifach nöd so s'wahre...

Hey Guido,

etwas hast Du vergessen:
Bei mir hast Du stets warm und die Pizzalieferung kommt EINIGES schneller an als beim Märchy.

Wer würde so NICHT aufs Rauchen verzichten hä?? :roll:

okey... gegen Paulson Chips habe ich keine Chance...

----------------------
VEGAS: "its just fucking paper..."

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.emilystrange.ch">http://www.emilystrange.ch</a><!-- m -->

DJ SLICE Show
10-30-2006 06:03 PM
zitieren
Märchy Offline
Administrator

Beiträge: 1,975
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #8
 
Schnauze Okan, sonst sperr ich dich, bin nämlich Admin! Smile

"In 5 Jahren werden 50% aller Menschen Google Glasses tragen" - Deus, 2015
10-30-2006 06:17 PM
zitieren
Adi-San Offline
Administrator

Beiträge: 852
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #9
 
Oi warm!? Das isch en verdammti Sauna bi üch dehei... logischerweise isch es den au s'ässe warm... :lol:

aber rauchfrei zieht schwer!!!

Jedoch muss mer säge das am märchy sis pokerrühmli scho öppis sehr speziells a sich hed... poker-hell :twisted:
10-30-2006 06:28 PM
zitieren
HeissIchGuidoOderWas??? Offline
Member

Beiträge: 86
Registriert seit: Oct 2006
Beitrag #10
 
Ja ich weiss Märchy, Dini Rundi isch top... und vorallem chammer no Gäld verdiene, wemmer Dini chliine Cornets frisst, aber Du bisch nonie bis Okan-Jessi's dehei gsi. Alli halb Stund chonnt d Jessi miteme neue Leckerbisse aaztanze... und Ihr wüssed wie gärn ich Süesses verputze.

Eso vergisst mer grad wieder, dass mer sich eigentlich in Sins-City "im Kanton AG, wo vorwiegend Din Vater au Din Onkel isch" befindet.
10-30-2006 06:47 PM
zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | raise.ch | Nach oben | Zum Inhalt | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation
Deutsche Übersetzung: MyBBoard.de, Powered by MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed by © Dynaxel